בשנים האחרונות אנחנו עדים לטרנד חם במיוחד של קיום אירועים במסעדות. הסיבות לכך רבות, מגוונות ומובנות. מצד אחד- המסעדות מהוות כר חדש וקרקע בתולית יחסית עבור מפיקי האירועים שמעוניינים לחדש ולמצוא מיקומים חדשים לאירועים שלהם. מהצד השני של המתרס- המסעדות, שרואות בטרנד הזה קרקע פורייה להגדלת ההכנסות ופנייה לקהלים חדשים.
עוד בניוזלטר- הזמרת הישראלית המצליחה בעולם חוזרת לסדרת הופעות בישראל, ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ותקשורת חוזרת, קידום המכירות הדליק של ערוץ הטלוויזיה האמריקאי TNT, ועוד המון הפתעות.