LOGO מפיק

בשנים האחרונות אנחנו רואים שוב ושוב כיצד עולם קידום המכירות יוצא מגדרו על מנת למתוח את הלקוחות הפוטנציאלים שלו. פעילויות ה- Prankvertising השונות חוצות גבולות ועושות שמות בקהל הרחב, והכל במטרה להפוך את הפרסום למפתיע יותר, נועז יותר, וכמובן- לויראלי יותר. בשבוע שעבר קיבלנו דוגמה נוספת וקיצונית לכך, כשמיטב המותגים הגדולים בעולם ביצעו את מתיחות ה-1 באפריל המפורסמות שלהם.

עוד בניוזלטר- אנשי קידום המכירות מסביב לעולם עובדים שעות נוספות כדי לנצל את החיבה של הקהל הרחב לדמויות טלוויזיוניות מסוימות, 'קוקה קולה' מחזירים את מפעל המיחזור שלהם בפעילות פסח מוזיקלית, כל התמונות מכנס "רווחה.עושים יח"צ", שהתקיים בשבוע שעבר בתל אביב ועוד המון הפתעות.

תהנו!
 
 
חדשות 'מפיק'

Be a friend   מפיק בפייסבוק

ג'ודי בכר מציעה מבצע לגולשי אתר מפיק- כרטיס הנחה למופע בקאמרי: 30 ₪ במקום 90 ₪. המופע יתקיים ב- 16 באפריל.

גולשים יקרים,
ריכזנו בעבורכם רשימת ניוזלטרים איכותיים העוסקים בנושאים שונים הקשורים לתחומי האירועים.
קריאה מהנה...
אחת לשבוע אתם מוזמן להדק חגורות, להישען אחורנית ולהמריא איתנו אל מעבר לגבולות הענף המקומי. המדור סוקר מגמות, פרוייקט ורעיונות מקוריים בתחום הקד"מ האירועים והשיווק.

קריאה מהנה!
מכתב אלקטרוני זה דוור ע"י מערכת פורטל 'מפיק' לשותפיה העסקיים ולרשימת המכותבים שהצטרפו לניוזלטר, אם ברצונך להסיר את הכתובת מרשימת התפוצה, לחץ כאן