מיכל צפיר נבחרה להוביל את קמפיין הבריאות של חברת OIG המייבאת מגוון מוצרי חשמל לבית.
22/02/2016
/ 14:00

 חברת OIG המייבאת ומשווקת מגוון מוצרי חשמל לבית, שמה דגש על מוצרים בריאותיים ואקולוגיים המסייעים ביישום אורח חיים בריא בבית בקלות ותוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים במזון. החברה פותחת את שנת 2016 עם פרזנטורית חדשה בדמותה של המומחית לאורח חיים בריא – מיכל צפיר, המדגישה את חשיבות הבריאות והבחירות היומיומיות המשפיעות עליה החל מבחירת המזון ועד להרגלי האכילה עצמם.

צפיר תוביל את פעילות התקשורת השיווקית של החברה,  אשר תתרכז ביישום אורח חיים בריא, בדגש על מסחטות הבריאות מהדור החדש של  Hurom ישראל, והמטבח הבריא של מותג הפרימיום DAVO. פעילות זו נאמדת בכ-1.8 מיליון ש״ח בשנה. הקמפיין הפרסומי צפוי לכלול סרטוני הדרכה, מודעות ופעילויות שיווקיות שונות לאורך השנה.

איציק ועופר גבאי, בעלים בחברת OIG: "שנת 2016 הולכת להיות שנה משמעותית במיוחד עבורנו כחברה, שנת פריצה וצמיחה. הבחירה שלנו במיכל צפיר אינה מקרית. מיכל ידועה כמומחית לאורח חיים בריא  המאמינה ביישום קל ופשוט של בריאות בבית ולמעשה, מייצגת בדיוק את ערכי הליבה של המותג שלנו המושתת על איכות וחדשנות טכנולוגית המאפשרות יישום קל של תזונה בריאה. אנו בטוחים שמיכל וצוות הפרסום שלנו, יסייעו להמשך הצלחת המותגים בישראל". 

(חדשות מפיק)