מתנות מקוריות לעובדים וללקוחות

מתנות מקוריות לעובדים וללקוחות

אם תשאלו כל עובד מה המתנה שהוא ירצה יותר מכל לקבל לחג הוא יגיד לכם; כסף, או מקסימום תלושי חג. אבל לא תמיד מתאפשר לבעלי העסקים לתת מתנה שכזאת לעובדים שלהם. לכן, אם כבר יוצא למעביד לתת משהו אחר מתלושי קנייה לחג, שווה לחשוב על מתנה מקורית, מחוץ לקופסא, שתמשוך את העין ותעניק פרסום נוסף לעסק עצמו.

בדומה לנושא המתנות לעובדים, כאשר נותנים מתנות ללקוחות, חשוב במיוחד לתת מתנה מקורית שתגרום לאנשים לתהות על קנקנה ועל קנקן העסק שמפרסם את הלוגו שלו על אותה המתנה. בימים אלו, עט פשוט עם לוגו החברה כבר לא מספיק ולכן חשוב במיוחד במתנות שמעניק העסק ללקוחות שלו לרגל החגים או סתם, שיהיו מיוחדות ומקוריות.

 דוגמאות למתנות מקוריות ניתן למצוא בקרב בעלי עסקים שמתמחים בהן. ערכות קפה, ערכות יוגה וכל מיני פינוקים ממותגים של החברה, הן רק חלק מהדוגמאות שקיימות בשוק למתנות מקוריות, עם זאת, פעמים רבות מדובר בערכות יקרות וגדולות מידי.

כאשר נותנים מתנה עם המסר של העסק שלכם חשוב שהיא תהיה קומפקטית ומיוחדת. כמו כן, להיות עם היד על הדופק בנוגע לדברים אופנתיים וחדשים שיוצאים לשוק, אף פעם לא מזיק. לדוגמא, להקה שנותנת בסיום ההופעה שלה מפרט ממותג לגיטרה שמסמל מוסיקה וחשיבה צעירה ושונה, יכולה רק להפיק תועלת ממתנה שכזאת. העסק מותאם למתנה והלקוח תמיד יזכור ממי קיבל את המתנה המיוחדת. בכלל כדאי תמיד לשמור על מקוריות וקשר לעסק, כך שהגיוני שאת מתנת המפרט הממותג יבחרו חברות מוסיקה והפקות ארועים ככלל בעולם, יחד עם התמונה שלהם על הפריט הקטן הזה שמזכירה לכל מי שקיבל את המפרט, מי בדיוק נתן לו אותו.

חשוב לדאוג שעל גבי המתנה שנותן העסק ללקוח, המסר יישמר. כך שלא רק שהמתנה תהיה מקורית אלא שגם המסר שלכם לא יילך לאיבוד כ''כ מהר. לכן, כדאי יותר מכל ללכת על פריט/מתנה שאנשים יתלהבו ממנו (שלא כמו עט) וירצו לשמור אותו טוב טוב אחרי שהארוע יגמר. בהקשר זה, ככל שיהיו למתנה יותר שימושים היא גם תישמר לאורך זמן. כך, במקרה של המפרט הממותג שיכול לשמש כקישוט לנייד, כשרשרת, כזוג עגילים, כתג זיהוי או ככרטיס מודפס, המטרה מושגת. 

כי אם כבר לתת, אז כדאי גם לדאוג שאתם תוכלו לקבל בחזרה...

המאמר באדיבות אבי בנסון, מנכ"ל חברת מיוזיק דיזיין

 

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך