למה לבחור להשקיע דווקא בקמפיין של יחסי ציבור בתקופות של משבר?

 למה לבחור להשקיע דווקא בקמפיין של יחסי ציבור בתקופות של משבר

 בימים של מיתון, האטה, ירידה כללית במחזור העסקי מנהלים רבים "תופסים את הראש" לעיתים היסטריים משהו ומבקשים לשלוף רעיונות מהמגירה "הסודית" ולבצע כל פעילות אפשרית על מנת שניתן יהיה לשנות מצב ומציאות ולהעלות את העסק חזרה למסלול הרצוי ויש האומרים

 למה דווקא עכשיו? האם נכון יהיה לחשוב על פעילות בימים של לחץ וחרדה מחשבתית? האם נכון לשלוף "שפנים" ולקפוץ למים הקרים? האם נכון להיות מהיר תגובה ובעל יכולת לכבות "שריפות"?

 תכנון מהלכים שיווקיים ובחירת הערוצים הנכונים לשמירה על המותג יהיה נכון כאשר העסק נמצא דווקא במקום גבוה מהבחינה העסקית וכאשר ישנה תחושה של רווחה ורוגע כללי. הרעיון הוא לבצע "סיעור מוחות" כאשר המוצרים נמכרים ללא קושי, השירות שלך נדרש באופן קבוע מצד הלקוחות והחשוב מכל הוא שאתה כמנהל או הבעלים נמצא בשקט נפשי. בתקופה של שפע חיוניות וזמן של מחשבות צלולות, מקבלים את ההחלטות הנכונות לביצוע ועל ידי כך משיגים תוצאות תוך שמירה על הקצב וההתפתחות העסקית הנכונה בהתאם לממדים הרצויים לך

 כאשר נכנסים לשלב של האטה מיתון או איך שלא יגדירו זאת מומחים בעלי שם עולמי, אחד מהכלים השיווקיים אשר יכול להיות יותר ספונטאני בבחירה לביצוע בזמן תכנון התמהיל השיווקי בימים של משבר הוא בחירת הקמפיין שלך בתחום יחסי ציבור

 למה

 כי עלות ההשקעה נמוכה באופן יחסי לכל מסע פרסום, הזמינות ומהירות התגובה גבוהים יותר, המסרים השיווקיים שלך ממוקדים מטרה ופונים לקהל היעד באופן אובייקטיבי ובקביעות לאורך זמן בתקופה ארוכה יחסית

 למה

 תקבל משוב מיידי מצד הלקוחות שניזונים מהתקשורת. ידיעות שונות כתבות ואייטמים נחשפים ברובם בערוצי התקשורת וכך אתה נהנה מאזכורים חוזרים ונשנים

 למה

 המותג יזכה להכרה רחבה יותר, השירות והמוצר יקבלו חשיפה מרובה. זה הזמן להציג את "המומחים" שלך ולתת להם במה ולאפשר להם לשחרר כתבות ידיעות והמלצות הקשורים לתחום העסק שלך. ריבוי ידיעות ממוקדות נכונות ובעלות תוכן איכותי מעניין לציבור הרחב יביא לסיכוי גבוה יותר לחשיפה

 למה

 כי מישהו "מטפל" בך. גורם חיצוני שמלווה אותך בתקשורת יהיה נחוש להצליח, עם אחריות אישית כלפיך ורצון להשיג יעדים איכותיים עבורך בכל רגע ובכל זמן. התחושה שאתה לא לבד המערכה,החיזוק מגורם חיצוני, ההמלצה הנכונה בזמן אמת ועוד יחזקו וישפרו את ביצועיך

 למה

 כי בימים של משבר קיימות הזדמנויות רבות. כאשר מערכות העיתונות הכתובה והאלקטרונית עמוסים בידיעות מתחומים שונים "הרייטניג" גבוה. הציבור כולו יותר קורא, נחשף, מגלה עניין ועסוק בכל אמצעי המדיה הקיימים. הקהל נמצא שם רק צריך לבקש להגיע אליו בכל דרך וכאמור בעליות נמוכות באופן יחסי

 למה

 כי אם כבר להיות ספונטאניים אז לדאוג להיות לפחות במעקב צמוד בכל הנעשה סביבך בתקשורת עם המותג שלך תוך יכולת לשנות מעת לעת את המסרים, לבצע התאמה על בסיס התנהגות השווקים והצרכנים ולהיות עם "היד על הדופק"

 למה

 כי ישנם ערוצי תקשורת רבים ביותר לבחירה בהם ניתן לחשוף את המידע הרלוונטי שלך

 למה

 משרד יחסי ציבור בעל קשרים מסוגל ויהיה מעוניין כמובן לקדם את האינטרסים שלך באופן אינטנסיבי ועם המון משמעות ותוכן איכותי

 למה

 הזמן שלך כמנהל, מתפנה לשאר הפרויקטים הנדרשים לביצוע משימות יומיומיות. יש מי שדואג לך ומייעץ לך להשיג תוצאות טובות בהתאמה מרבית למגוון השירותים מטעמך. בימים של משבר אין מקום לטעויות ועומס יתר עלול להביא אותך לתשישות מחשבתית. במקום זאת תעצים סמכויות ותעביר לחצים למקומות רחוקים ממך אבל יחד עם זאת תוכל כמובן לשמור על השליטה בכל הנושאים המורכבים

 למה

 "יחסי ציבור" – כשמו כן הוא – יחסים עם הציבור. את התוכן השיווקי והפרסומי שלך חושף המשרד בהתאם לכלי התקשורת השונים ובהתאם לקהלי היעד שונים. כלי זה הוא גמיש הרבה יותר מהשקעה במהלך פרסומי רחב היקף או איפול מקומי החושף מוצר או שיטת ניהול למשל. כלי יחסי הציבור "חי את דופק" העסק והשעה לכן – דווקא בימים של מיתון וחוסר בהירות כלי זה מאפשר ללקוחות יותר גמישות ותוצאות

 באדיבות : אבי רחמים מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי הציבור "פאזל", חבר איגוד הדוברות ויחסי הציבור בישראל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך