מתקני תצוגה והיתרונות הגלומים בהם בשימוש נכון:

מתקני תצוגה והיתרונות הגלומים בהם בשימוש נכון:

 

כאשר לקוח מגיע לאתר השרות ו/או המכירה בין עם זאת חנות, תחנת מידע, מרכז שרות, אולם תצוגה, או חדר ההמתנה במשרד. שיווק המוצר או השירות יכול להתחיל מייד ובאופן אוטומאטי ע"י שימוש במתקני תצוגה.

 

יתרונות מרכזיים לגבי שימוש במתקני תצוגה.

 

1. מתקן תצוגה המעוצב נכון משפיע על החלטת הקנייה של הלקוח ועל מיתוגו. 

 

2. מתקן התצוגה יכול להסביר ללקוח כיצד המוצר פועל מה יתרונותיו ולהעביר כל מידע שיווקי מכירתי או טכני.  

 

3. אנשי המכירות או השירות אינם צרכים להעביר את המידע שמוצג באמצעות מתקני התצוגה מה שיכול לקצר את זמן השירות ללקוח ובכך ליעל את עבודתם. 

 

4. מתקן תצוגה המעוצב בהתאם למיתוג של החברה מבדיל אותה מהמתחרים ובכך יוצרים את החתימה התודעתית החשובה. 

 

5. מתקני התצוגה יכולים להפוך את השהות של הלקוח באולם התצוגה או השרות לחוויה, זאת ע"י שימוש במתקני תצוגה מעניינים ושונים מהסטנדרט. 

 

6. לאחר שהלקוח קיבל את המידע שהועבר לו באמצעות מתקני התצוגה הוא נימצא בעמדה טובה יותר לביצוע של החלטת קניה כאשר הוא מתיישב מול איש המכירות או השרות. 

 

7. לפני שהלקוח משוחח עם נציגי החברה לפני שהוא שואל שאלות ולפני שהוא מגבש דעה לגבי החברה והמוצר הוא דבר ראשון נחשף לעיצוב החלל ובפרט למתקני התצוגה המוצבים בו. ולכן מתקני התצוגה חשובים כל כך ביצירת ההתרשמות הראשונית. 

 

8. מתקני תצוגה הם הכלי שלך בעזרתו אתה יכול לייצור את התדמית והמיתוג הנכון לחברה ולמוצר. 

 

באדיבות: טל כדורי מנכ"ל - קסאי מתקני תצוגה ומסחור חזותי

 

 

 

 

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך