מתקני תצוגה

מתקני תצוגה כאמצעי מכירה ושירות

זה הפך להיות כמעט אוטומטי, מיד עם הקמת העסק ניגשים לנושא המיתוג הויזואלי שלו ע"י שימוש במתקני תצוגה ופרסום באתר. אז רגע לפני שניגש למלאכה בואו נחזור שוב על המנטרות החשובות בנושא השימוש במתקני תצוגה.

כמה סיבות לשימוש במתקני תצוגה כאמצעי מכירה ושירות:

1. אמצעי התצוגה הוא חלק מהמפגש הראשוני של הלקוח עם המותג

2. עיצוב נכון של אמצעי התצוגה מאפשר לך להשפיע על החלטת הקנייה של הלקוח

3. שימוש נכון באמצעי התצוגה מאפשר לך להעביר ללקוח את המסרים השיווקים והתדמיתיים של המותג

4. אתה יכול להעביר ללקוח שלך מידע טכני שיווקי או כל מידע אחר בעזרת אמצעי תצוגה. הלקוח רוצה ומחפש מידע לפני שהוא מגיע להחלטת הקניה וביצועה

5. אתה חוסך זמן (וכסף) בכך שחלק מהליך המכירה מתבצע האופן טבעי, תמידי ואינו תלוי באיש המכירות בעת כניסת הלקוח לאולם המכירה/השירות

6. מומחי השיווק הטובים בעולם טוענים כי להיות שונה זה חשוב אפילו מלהיות הכי טוב. עיצוב ייחודי של אמצעי התצוגה מבדל אותך

7. אמצעי התצוגה משרתים אותך ביצירת החוויה אותה אתה רוצה ליצור עבור הלקוחות שלך

8. אמצעי התצוגה הם המפגש הראשון של הלקוח אתך - זהו למעשה תחילת הקשר ועליך לדאוג שהקשר ביניכם יתחיל בצורה חיובית ובהבנה הדדי

טל כדורי מנכ"ל - קסאי עיצוב מודולארי בע"מ
לח"י 11,  בני ברק,  51200
טלפון: 5788288 03  פקס 5788244 03
www.xi-md.com

 

 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך