איך לקד"מ מותג נכון באמצעות מתקני תצוגה

איך לקד"מ מותג נכון באמצעות מתקני תצוגה

מטרתם של אירועי קידום מכירות היא מיתוג המוצר והצגתו באופן אטרקטיבי כך שיפנה לקהל היעד וישלהב אותו להזדהות עם המוצר, לאהוב אותו ולרכוש אותו. לכן ישנה השקעה כלכלית רבה במתקנים, פעלולנים, הופעות, זמרים, ושאר דרכים שמטרתם ליצוק את הצורך במוצר אצל קהל היעד.

חלק חשוב ביותר בתכנון האירוע ועיצובו הוא התפאורה. בחירת מתקני התצוגה הנכונים לאירוע היא החלטה קריטית. כיום עולם הדפוס מספק מתקני תצוגה רבים שמטרתם יצירת אווירה ושהינם מותאמים לקהלי יעד שונים ולצרכים מגוונים. קריטי הוא, שגרפיקה מושכת עין והמלל המצורף אליה, יהיו מודפסים על מתקן התצוגה המתאים לכך ביותר בהתאם לאירוע ולמסר שהוא מעוניין להעביר. בחירת התפאורה הנכונה יכולה ליצור את האירוע או להרוס אותו.

ישנם אינסוף סוגים של מתקני תצוגה של בתי דפוס המיועדים לאירועי קד"ם. אמנה כאן את המרכזיים שבהם, ואת תפקידם ביצירת אווירה והאפשרויות שהם מספקים למטרת מיתוג המוצר באירוע קד"ם.

באנר:

הרבה לפני שמילה זו יוחסה לפרסומות מושכות עין בדפי האינטרנט, היה הבאנר מוצר מבוקש ביותר של בתי דפוס דיגיטלים. ישנם צורות רבות לבאנרים; רול אפ, L באנר, H באנר, X באנר, ועוד. כל אחד מהבאנרים מעוצב קצת שונה, חלקם חד צדדים וחלקם דו צדדים, ומאפשרים שהמסר ייחשף באופן מקסימאלי על פני השטח הקיים. גובהם של הבאנרים הוא 2 מטר ויותר, ולכן הם מושכים תשומת לב רבה.
 

פופ אפ:

גודלו של הפופ אפ (3*3 או 3*4) מבטיח כי תשומת ליבנו תופנה אליו. גם בתערוכות ובאירועים רבי- משתתפים, אפשר בוודאות לסמוך על הפופ אפ שהוא יעשה את עבודתו נאמנה וימשוך אליו קהל רב. המתקן מורכב מחמישה או שישה פאנלים הנצמדים במגנטים, עליו מודפסת גרפיקה ענקית המספקת בולטות ומבטיחה כי המסר ייראה למרחק רב. ניתן להתקין אותו בקלות ובמהירות. יתרונות אלו מאפשרים להשתמש בו שוב ושוב באירועים שונים ולנייד אותו בהתאם לצורך ללא קושי. משום גודלו הרב, הפופ אפ משמש כמעין קיר-רקע וניתן להציב מולו שולחן עם נציג או מתקן ברושורים ללא חשש שהגרפיקה תוסתר או שהמסר יעבור בחלקיות.

קאט אאוט:

קאט אאוט הינו חיתוך צורני ממוחשב הנעשה במכונת חיתוך. זהו מתקן פשוט, קל ויציב, המושך תשומת לב משום צורתו – בין אם היא כצורת המוצר, דמות מהסרטים וכדומה. הקאט אאוט משדר קידמה, עיצוב מתקדם וניתן להדפיס את הגרפיקה על מבחר אפליקציות ומגוון חומרים כמו קאפה, PVC וקרטון.

מוביילים:

למוביילים יש את היכולת להפנט ולכן לעולם יהיו במוקד תשומת ליבנו. אנשים אוהבים מוביילים; אוהבים להביט בהם, נהנים לשחק בהם והם מבטיחים כי תשומת ליבנו תימשך לעברם. ניתן להשתמש במוביילים באירועי קד"מ ליצירת אווירה, ומשום שניתן לחתוך אותם בצורות שונות ולהפיק מוביילים מגרפיקות צבעוניות, התמקדותנו בהם מובטחת, וניתן להבטיח כי הגרפיקות והמסרים עליהם יעברו לקהל היעד.

פרומוטר:

הפרומוטר הוא דלפק תצוגה המתאים לתערוכות, דוכני מכירות, טעימות, התרמה ועוד. הפרומוטר מורכב מדלפק פי.וי.סי. ושלט הבולט בשטח, ולכן הוא קל לנשיאה וניתן להרכיבו בכל מקום. אנשים אוהבים דלפקים. העובדה שיש דלפק עם נציג, מבטיחה להם כי הם יקבלו מתנה כלשהיא, בין אם טעימה, או קטלוג או מידע, ולכן הם נמשכים אליו. הפרומוטר מאפשר הצגת מסרים וגרפיקות עליו ולכן שימושי מאוד.

מתקני התצוגה שפירטתי כאן מהווים רק חלק קטן ממגוון המוצרים שבתי הדפוס מציעים. אנשי קד"ם מקצועיים מתעדכנים ומחדשים ללא הרף את אנסמבל החומרים והמוצרים עימם הם עובדים על מנת שיוכלו להציע ללקוחותיהם את הבחירה המתאימה ביותר. ניתן להיכנס לאתר www.campus.org.il ולראות את מתקני התצוגה שמופיעים כאן, ומתקנים נוספים.


קמפוס לדפוס דיגיטלי הינה החברה המובילה בתחום הדפוס הדיגיטלי ומתקני התצוגה. קמפוס מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי דפוס ומתקני תצוגה לארץ ולעולם. קמפוס מציעה מגוון פתרונות שיווק ותצוגה באיכות גבוהה, מוצרים לקידום מכירות, תערוכות, ומתקני פרסום בנקודות מכירה. קמפוס קיימת מאז 1996 ומספקת פתרונות דפוס בפורמט צר ובפורמט רחב, לתנאי פנים ולתנאי חוץ.
http://www.campus.org.il 


ריקי אלעזר, אשת השיווק של קמפוס לדפוס דיגיטלי  
03-7171207  
 rikie-c@mpus.co.il 

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך