כיצד להפיק עלונים פרסומיים (ברושורים) יעילים יותר?

כיצד להפיק עלונים פרסומיים (ברושורים) יעילים יותר?
אורן בסון

חברות מפיקות בדרך כלל עלונים פרסומיים (ברושורים) מכיוון שהן מעוניינות להביא להגברת המכירות. אבל, אם מחשבה זו תוביל אותך בתהליך הפקת העלון, לעולם לא תשיג את מטרותיך. נסה לחשוב על העלון שלך כאמצעי לאספקת קשר טוב יותר עם לקוחות עתידיים ופוטנציאליים. העלון הפרסומי יקל עליהם לבדוק את המוצרים או השירותים ולהעריך כיצד הם, מעל כל האחרים, יכולים להתאים לצרכים שלהם. הברושור יסייע להם למעשה להכיר את המוצרים שלך במידה כזו שיוכלו להמליץ ולקנות אותם ביטחון מלא. להלן מספר הצעות נוספות להפקת ברושורים מוצלחים:

הסכם על מטרתו המרכזית של העלון.
המפתח להצלחה הוא לחשוב מן הצד של הלקוח - כיצד הוא יפיק תועלת מן העלון. איזה צורך הוא ימלא עבורו? תוכל לדבר עם כמה מלקוחותיך, לבחון אילו תכנים הם מצפים מחברות כמו שלך שיכללו בעלונים שלהם.

העף מבט במה שמתחריך עושים.
המטרה היא לא על מנת ל"השתוות" להם, אלא כדי שתוכל "לגבור" עליהם. שאף ליצור את הקטלוג או העלון כך שיהיה הקל, הנוח והברור ביותר לשימוש.

דבר עם אנשי המכירות שלך.
תוכל לברר בקרב אנשי המכירות הנמצאים במגע מתמיד עם הלקוחות הפוטנציאליים אילו שאלות הם נשאלים לעיתים תכופות אודות המוצר או השרות? הכן את העלון כך שבסוף תהליך הצגת המוצר שלך ללקוח על ידי איש המכירות, העלון יסכם לו את דברי איש המכירות וישיב לו על עוד מספר שאלות נוספות. עשה שהעלון הפרסומי שלך יענה על שאלות אלו כך שאנשי המכירות יוכלו להתמקד במכירות.

חפש שגיאות דפוס וחוסר- עקביות.
שגיאות תוכניות, איות לא נכון של מילים, שגיאות דקדוקיות –כל אלו מאותתים על אופי מרושל שיכול להתפשט לתהליך הייצור ולשרות הלקוחות שלך. הייה קפדן, המסמך המודפס שלך הוא התגלמות החברה שלך.

תמונה שווה יותר.
אנשים מסתכלים קודם כל על תמונה על מנת לזהות את המוצר המוצג להם. ההסתכלות הראשונית הזו מסתיימת לאחר שניה. לאחר מכן, התמונה מציגה את חזות החברה שלך, ההתחייבות שלך לאיכות, חוש העיצוב שלך וקלות השימוש במוצר. השתמש בתמונות טובות. הצג את העלון שלך בצורה הטובה ביותר וכך תיראה גם החברה שלך.

חשוב על כריכת העלון שלך כעל לוח - מודעות
אם יש לך רק 3 שניות להשיג את תשומת- הלב של קונה, סקרנותו והתחייבותו ללמוד עוד, במה תתמקד? הכריכה היא האמצעי העיקרי למשיכת הדעה הראשונית אודות החברה והמוצר. הלקוחות שלך יהיו גאים לשים על שולחנם עלון פרסומי מכובד הנראה טוב. הם בטוח לא ישמרו עלון הנראה טיפשי או זול.

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך